Eva Gránska
Konateľka nezávislej poisťovacej maklérskej spoločnosti GRANDEN
„Náš web prechádzal pred časom veľkými štrukturálnymi a obsahovými zmenami. Oslovili sme na túto prácu niekoľko spoločností. Tie zlyhávali väčšinou na kvalite textov bez zohľadnenia našej obchodnej stratégie a potrieb našich klientov.
Keď túto prácu prebrala pani Kramárová, bolo treba rozriediť obrovské množstvo informácií zo sveta poisťovníctva, dať im čitateľskú logiku, dynamiku, ľahkosť, jednoducho…, texty vysoko odborné mali byť jasné a rýchlo pochopiteľné. Aby toho nebolo málo, potrebovali sme to rýchlo.
S prácou pani Kramárovej sme boli veľmi spokojní. Správne nastavila časový plán, komunikáciu medzi ňou a našou spoločnosťou a tiež svoje hodnotenie po ukončení zákazky. Keby sme mali viac webov, oslovili by sme už rovno ju a jej agentúru a ušetrili si tak veľa času a nervov. Mali by sme garanciu, že práca bude odvedená tak, ako si predstavujeme a v čase, na akom sa dohodneme.“
PhDr. Helena Hanusová
Manažérka internetového obchodu www.2skin.sk
„Sme internetový obchod s dámskym športovým oblečením. Vrámci
projektu podpory našej značky na trhu sme oslovili pani Líviu Kramárovú
s rámcovým zadaním. Sami sme nemali predstavu, ako obchod a značku
odprezentovať , aby realizácia projektu priniesla čo najlepší efekt.
Boli sme veľmi milo prekvapení, ako pani Kramárová tému uchopila a
dokázala si v PR článkoch úplne podmaniť cieľovú skupinu našich
klientiek. Textové informácie podporila zaujímavými súťažami na rôznych
súvisiacich portáloch… Tešíme sa, že dômyselným a hlavne uveriteľným
projektom dokázala priviesť do nášho obchodu nielen nové klientky, ale aj
oživiť naše staršie obchodné kontakty.“
Ing. Róbert Lux
Predseda Stredoslovenského Centra Informačných Technológií
„Pani Kramárová s nami niekoľko rokov spolupracuje na rôznych
projektoch, ako napríklad, vzdelávanie mladých ľudí v komunikačných
technikách a v online prostredí.
Zabezpečuje rôzne riadiace a odborné činnosti, ktoré vždy vykonáva
svedomito, zodpovedne a s vysokou mierov profesionality.
S jej výkonom na jednotlivých poverených aktivitách sme nadmieru
spokojní.
Vážime si, že je človek z praxe a preukazuje neustálu ochotu svoje
skúsenosti odovzdávať ďalším kolegom a našim klientom, a tak im umožniť
byt schopnejšími a úspešnejšími v ich konkurenčnom prostredí.
Plánujeme aj do budúcna spolupracovať s pani Kramárovou a jej tímom. Jej
odbornosť nám zabezpečuje našej práci výraznú konkurenčnú
výhodu.“
Miro Drobný
Režisér, scenárista a filmový producent
Venuje sa aj detskej tvorbe a cestopisným seriálom. Je autorom originálnych literárnych scenárov, niekoľkých projektov a kníh so zameraním na ochranu detí. Pripravil do vysielania RTVS vzdelávací seriál Cookie.sk a zážitkový seriál Andrea za hranicou, pre televíziu JOJ cestopisný seriál Na vlastnej koži. Najúspešnejším audiovizuálnym dielom je animovaný seriál OVCE.sk, ktorý už poznajú v 24 krajinách sveta. Slovenským divákom sú dobre známe aj jeho filmy Rytmus: sídliskový sen a Kto je ďalší.
„S pani Kramárovou sme spolupracovali na projekte Zodpovedne.sk, ešte než založila svoju komunikačnú agentúru. Bola jeho marketingovou manažérkou a vdýchla mu život. Projekt bol realizovanému zo zdrojov EU a mal za cieľ chrániť deti pred ohrozeniami internetu.
Nebol to obyčajný projekt, bolo to poslanie. Na takúto prácu musí byť človek nielen odborník, ale po ľudskej stránke musí mať navyše ochotu pracovať srdcom a dušou. A to aj nad rámec pracovnej doby a nad rámec toho, čo doteraz zažil v bežnej marketingovej praxi…
Druhýkrát sme sa stretli pri realizácii projektu Rytmus – sídliskový sen, na ktorý nám pani Kramárová robila recenziu. Základom projektu bol film, ktorý mal nabúrať zažité stereotypy rasizmu na Slovensku a dať silu a vieru deťom, ktoré sa cítia byť „iné", nasledovať svoje sny a ciele.
Pani Kramárová má cit na detaily. Pedantne postupuje krok za krokom pri napĺňaní nastavenej komunikačnej stratégie a na základe jej dlhoročných skúseností v médiách vie vždy nájsť cestu, ako pripraviť výstup tak, aby bol pre cieľovú skupinu zaujímavý a zároveň ju aj emočne zasiahol.
V prípade PR textov je to vzácny postoj. Takých „piaristov" je ako šafránu. Preto som veľmi rád, že sa okolo nej sústredila skupina autorsky silných osobností, ktoré vedia pripraviť projekty na vysokej úrovni.
Pre mňa osobne bola spolupráca s pani Kramárovou nielen školou marketingu ale aj ľudskosti.“
