Reputation management

Vaša reputácia je váš kapitál

Povedieme vás k:

  • zvýšeniu povedomia o vašej spoločnosti, vášho produktu
  • zmene vnímania vašej značky a produktu
  • k profesionálnemu brandingu
  • sociálnej zodpovednosti a pomoci (CSR)

Krízová komunikácia

  1. Analýza situácie a sumarizácia dostupných informácií o príčine krízy
  2. Vstupná analýza monitoringu médií, agenda setting
  3. Definovanie cieľovej skupiny a kľúčových médií
  4. Príprava komunikačného manuálu, potenciálnych scenárov vývoja
  5. Realizácia jednotlivých aktivít smerom do vnútra aj von z organizácie, realizácia nových a využitie doterajších komunikačných kanálov na zdielanie želaných posolstiev, výber opinion leaders
  6. Tréning krízovej situácie, Mediálny tréning, Zastupovanie klienta
  7. Vyhodnotenie
  8. Výstupná analýza monitoringu médií, Vyhodnotenie priebehu krízy, doplnenie doterajšieho krízového manuálu, zaškolenie kompetentných

mapa

LÍVIA KRAMÁROVÁ | CEO | REVITI, s. r. o.
(+421) 948 860 646 | Head Office: Prievidza, Benedikta 213/13